Oferta pracy dla osób cywilnych - referent administracyjny. Dział Zaopatrzenia i Transportu

Nazwa oferty

oferta pracy dla osób cywilnych

Nazwa stanowiska

referent administracyjny

Komórka administracji

Dział Zaopatrzenia i Transportu

Termin składania ofert

do 31 stycznia 2025 r.

Opis stanowiska

  • obsługa administracyjno-biurowa Działu Zaopatrzenia i Transportu,
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej Działu Zaopatrzenia i Transportu,
  • pilnowanie terminów realizacji korespondencji przychodzącej
    i wychodzącej,
  • protokołowanie odpraw,
  • sporządzanie kart zapoznania pracowników DZiT z dokumentami, aktami prawnymi,
  • wypełnianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne|) pracowników DZiT,
  • sporządzanie list obecności pracowników DZiT,
  • prowadzenie ewidencji kart czasu pracy pracowników biurowych, pracowników magazynu i pralni,
  • wprowadzanie absencji pracowników do programu SWOP,
  • wprowadzanie i rozliczanie nadgodzin pracowników DZiT.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office),
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad pisowni i tworzenia pism urzędowych,
  • znajomość zasad prowadzenia dziennika korespondencyjnego,
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku biurowym.

Dodatkowe wymagania/umiejętności

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność organizacji czasu pracy,
  • terminowość.

Składanie dokumentów

- list motywacyjny skierowany do Komendanta-Rektora APwSz;

- curriculum vitae;

- oświadczenie o treści: Zostałam(em) zapoznana(y) z informacjami i prawami wynikającymi z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Akademii Policji w Szczytnie zawartych w CV oraz innych przesłanych do APwSz przeze mnie dokumentach w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko opisane w ogłoszeniu.

Dokumenty można przesłać listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście.

Informacje kontaktowe

adres

Akademia Policji w Szczytnie

Dział Kadr

ul. Piłsudskiego 111

12–100 Szczytno

telefon miejski

(48) 47 733 57 26

fax miejski

-

e-mail

kadry@apol.edu.pl

osoba upoważniona do kontaktów

starszy specjalista Działu Kadr

Anna Mikołajewska

Data dodania oferty

21 stycznia 2025 r.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, jestem świadomy(a), iż:

1) administratorem moich danych osobowych jest Akademia Policji w Szczytnie z siedzibą przy
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych APwSz: iod.odo@apol.edu.pl;

3) moje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na opisane w ogłoszeniu stanowisko w Akademii Policji w Szczytnie, zgodnie z kodeksem pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

4) odbiorcami moich danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz firmy, wspierające APwSz w obsłudze informatycznej;

5) moje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w przepisach dotyczących archiwizacji lub wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie;

6) mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

7) mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych;

8) podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu;

9) odpowiedź na ofertę w postaci złożenia wymaganych dokumentów jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych;

10) wycofanie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych następuje poprzez złożenie wniosku do Działu Kadr Akademii Policji w Szczytnie.

  • Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  • Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
  • Niekompletne dokumenty podlegają odrzuceniu

Metryczka

Data publikacji : 21.01.2025
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Policji w Szczytnie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Mikołajewska
Osoba udostępniająca informację:
Wojciech Anielski
do góry