Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy dla osób cywilnych Inspektor nadzoru inwestorskiego – 0,3 etatu, Dział Inwestycji i Remontów

Nazwa oferty

oferta pracy dla osób cywilnych

Nazwa stanowiska

Inspektor nadzoru inwestorskiego – 0,3 etatu

Komórka administracji

Dział Inwestycji i Remontów

Termin składania ofert

do 11 października 2024 r.

Opis stanowiska

  • sprawowanie samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • pełnienie funkcji koordynatora przy realizacji robót, dla których ustanowiono inspektorów nadzoru różnych specjalności,
  • nadzór nad realizacją robót budowlanych, nad wykonawcami robót oraz współpraca z instancjami związanymi z procesem budowlanym,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w umowach na wykonanie prac projektowych i robót budowlanych, terminów, gwarancji, usuwaniu usterek,
  • kompletowanie materiałów do projektowania oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją umów na prace projektowe,
  • dokonywanie wszelkich zgłoszeń do właściwych organów administracji architektoniczno- budowlanej,
  • reprezentowanie inwestora w zakresie zapewnienia należytego wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych wykonywanymi przez grupy remontowe i konserwatorskie,
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów gwarancyjnych oraz dokonywanie odbiorów ostatecznych wykonanych robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych,
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych,
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz obliczanie planowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych,
  • sporządzanie harmonogramów realizacji planowanych robót budowlanych oraz rozliczeń robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu działań Sekcji ds. Inwestycji i Remontów APwSz,
  • współdziałanie w przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane.

Wymagania

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne,
  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, w tym do kierowania robotami budowlanymi,
  • posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • znajomość przepisów z zakresu Prawa budowlanego,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
  • umiejętność obsługi programów do kosztorysowania.

Dodatkowe wymagania/umiejętności

  • wykształcenie wyższe inżynierskie,
  • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu postępowania administracyjnego i Prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,

Składanie dokumentów

- list motywacyjny skierowany do Komendanta-Rektora APwSz;

- curriculum vitae;

- oświadczenie o treści: Zostałam(em) zapoznana(y) z informacjami i prawami wynikającymi z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Akademii Policji w Szczytnie zawartych w CV oraz innych przesłanych do APwSz przeze mnie dokumentach w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko opisane w ogłoszeniu.

Dokumenty można przesłać listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście.

Informacje kontaktowe

adres

Akademia Policji w Szczytnie

Dział Kadr

ul. Piłsudskiego 111

12–100 Szczytno

telefon miejski

(48) 47 733 57 26

fax miejski

-

e-mail

kadry@apol.edu.pl

osoba upoważniona do kontaktów

starszy specjalista Działu Kadr

Anna Mikołajewska

Data dodania oferty

16 września 2024 r.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, jestem świadomy(a), iż:

1) administratorem moich danych osobowych jest Akademia Policji w Szczytnie z siedzibą przy
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych APwSz: iod.odo.wspol@wspol.edu.pl;

3) moje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na opisane w ogłoszeniu stanowisko w Akademii Policji w Szczytnie, zgodnie z kodeksem pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

4) odbiorcami moich danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz firmy, wspierające APwSz w obsłudze informatycznej;

5) moje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w przepisach dotyczących archiwizacji lub wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie;

6) mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

7) mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych;

8) podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu;

9) odpowiedź na ofertę w postaci złożenia wymaganych dokumentów jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych;

10) wycofanie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych następuje poprzez złożenie wniosku do Działu Kadr Akademii Policji w Szczytnie.

  • Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  • Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
  • Niekompletne dokumenty podlegają odrzuceniu

 

Metryczka

Data publikacji : 16.09.2024
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Policji w Szczytnie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Mikołajewska
Osoba udostępniająca informację:
nadkom. dr inż. Monika Hejduk DŁiOI
do góry