Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy dla osób cywilnych, audytor wewnętrzny. Jednoosobowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego.

Nazwa oferty

oferta pracy dla osób cywilnych

Nazwa stanowiska

audytor wewnętrzny

Komórka administracji

Jednoosobowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego

Termin składania ofert

do 25 czerwca 2024 r.

Opis stanowiska

– przygotowywanie rocznego planu audytu w porozumieniu z komendantem-rektorem;

— konsultowanie z komendantem-rektorem zasad, programów i działań audytora wewnętrznego;

– opracowywanie i aktualizowanie programów i list weryfikacyjnych zadań audytowych przez ustalanie harmonogramu prac audytu oraz wypracowanie i rekomendowanie wdrożeń dotyczących form, systemów i procedur realizacji obowiązków i osiągania celów audytu;

– wykonywanie audytu wewnętrznego;

– zapewnienie utrzymania wysokich standardów audytu wewnętrznego i jakości wykonywania zadań przez ustalanie programów i harmonogramów poszczególnych zadań audytowych, wdrażanie zasad i ustanawianie procedur dotyczących zakresów przeprowadzanych audytów oraz weryfikację projektów sprawozdań z przeprowadzonych audytów w powiązaniu z dokumentacją roboczą w celu zagwarantowania pełnej i kompletnej sprawozdawczości sporządzonej w profesjonalny sposób;

– przedstawianie komendantowi-rektorowi sprawozdań z przeprowadzonych audytów;

sprawdzanie następstw audytu celem zapewnienia odpowiednich i terminowych działań naprawczych;

– propagowanie problematyki audytu wewnętrznego w jednostkach organizacyjnych i komórkach administracji Uczelni.

Wymagania

– wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub prawnicze),

– uprawnienia do prowadzenia audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, zgodne z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, tj.:

  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  1. złożony w latach 2003-2006 z pozytywnym wynikiem egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  1. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  1. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, przy czym za  praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
  1. przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
  2. realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 505, 568, 695, 1087, 1106 i 2320);
  3. nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli,

– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

– niekaralność za przestępstwo (umyślne i nieumyślne) i przestępstwo skarbowe (umyślne i nieumyślne),

– niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 869),

– minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych, na stanowisku audytora wewnętrznego,

– znajomości zagadnień i przepisów prawnych z zakresu: szkolnictwa wyższego, finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, prawa zamówień publicznych, sposobu i trybu przeprowadzania audytu wewnętrznego

– znajomość Międzynarodowych Standardów Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego,

– zdolności analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii,

– sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności Excel).

Składanie dokumentów

– list motywacyjny skierowany do Komendanta-Rektora APwSz;

– curriculum vitae;

– kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje;

– oświadczenie o treści: Zostałam(em) zapoznana(y) z informacjami i prawami wynikającymi z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Akademii Policji w Szczytnie zawartych w CV oraz innych przesłanych do APwSz przeze mnie dokumentach w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko opisane w ogłoszeniu.

 

Dokumenty można przesłać listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście.

Informacje kontaktowe

adres

Akademia Policji w Szczytnie

Dział Kadr

ul. Piłsudskiego 111

12–100 Szczytno

telefon miejski

(48) 47 733 57 26

fax miejski

-

e-mail

kadry@apol.edu.pl

osoba upoważniona do kontaktów

starszy specjalista Działu Kadr

Anna Wołosz

Data dodania oferty

5 czerwca 2024 r.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, jestem świadomy(a), iż:

1) administratorem moich danych osobowych jest Akademia Policji w Szczytnie z siedzibą przy
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych APwSz:;

3) moje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na opisane w ogłoszeniu stanowisko w Akademii Policji w Szczytnie, zgodnie z kodeksem pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

4) odbiorcami moich danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz firmy, wspierające APwSz w obsłudze informatycznej;

5) moje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w przepisach dotyczących archiwizacji lub wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie;

6) mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

7) mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych;

8) podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu;

9) odpowiedź na ofertę w postaci złożenia wymaganych dokumentów jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych;

10) wycofanie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych następuje poprzez złożenie wniosku do Działu Kadr Akademii Policji w Szczytnie.

  • Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  • Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
  • Niekompletne dokumenty podlegają odrzuceniu

 

Metryczka

Data publikacji : 05.06.2024
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Policji w Szczytnie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Wołosz
Osoba udostępniająca informację:
kom. dr inż. Monika Hejduk DŁiOI
do góry