Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Oferta pracy dla osób cywilnych, elektryk, Dział Inwestycji i Remontów

Nazwa oferty

oferta pracy dla osób cywilnych

Nazwa stanowiska

elektryk

Komórka administracji

Dział Inwestycji i Remontów

Termin składania ofert

17 maja 2024 r.

Opis stanowiska

- utrzymanie w stałej sprawności sieci i instalacji elektrycznych oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;

- wykrywanie i usuwanie usterek oraz awarii urządzeń, analiza w celu wyeliminowania źródeł ich powstania;

- konserwacja i naprawa urządzeń elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej;

- przeprowadzanie okresowych kontroli instalacji i urządzeń (według harmonogramu);

- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu urządzeń w zakresie ich sterowania i funkcjonowania sieci;

- praca w sieciach i instalacjach elektrycznych;

- znajomość i przestrzeganie przepisów eksploatacji sieci kablowych elektroenergetycznych;

- znajomość i przestrzeganie przepisów eksploatacji instalacji elektroenergetycznych, w tym zasilających i oświetleniowych;

- znajomość i przestrzeganie przepisów eksploatacji zasilania urządzeń napędowych w tym również wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;

- znajomość i przestrzeganie przepisów eksploatacyjnych aparatury kontrolno-pomiarowej do urządzeń.

Wymagania

- wykształcenie zasadnicze zawodowe w zawodzie elektryk;

- elektryk - uprawnienia E;

- doświadczenie w zawodzie elektryk min. 3 lata.

Dodatkowe wymagania/umiejętności

- uprawnienia E i D, pomiary elektryczne;

- instalowanie i serwisowanie systemów niskoprądowych.

Składanie dokumentów

- list motywacyjny skierowany do Komendanta-Rektora APwSz;

- curriculum vitae;

- oświadczenie o treści: Zostałam(em) zapoznana(y) z informacjami i prawami wynikającymi z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Akademii Policji w Szczytnie zawartych w CV oraz innych przesłanych do APwSz przeze mnie dokumentach w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko opisane w ogłoszeniu.

Dokumenty można przesłać listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście.

Informacje kontaktowe

adres

Akademia Policji w Szczytnie

Dział Kadr

ul. Piłsudskiego 111

12–100 Szczytno

telefon miejski

(48) 47 733 57 26

fax miejski

-

e-mail

kadry@wspol.edu.pl

osoba upoważniona do kontaktów

starszy specjalista Działu Kadr

Anna Mikołajewska

Data dodania oferty

6 maja 2024 r.

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, jestem świadomy(a), iż:

1) administratorem moich danych osobowych jest Akademia Policji w Szczytnie z siedzibą przy
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych APwSz: iod.odo.wspol@wspol.edu.pl;

3) moje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na opisane w ogłoszeniu stanowisko w Akademii Policji w Szczytnie, zgodnie z kodeksem pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

4) odbiorcami moich danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz firmy, wspierające APwSz w obsłudze informatycznej;

5) moje dane osobowe przetwarzane będą przez okres wskazany w przepisach dotyczących archiwizacji lub wycofania przeze mnie zgody na ich przetwarzanie;

6) mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

7) mam prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych;

8) podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżej celu;

9) odpowiedź na ofertę w postaci złożenia wymaganych dokumentów jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych;

10) wycofanie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych następuje poprzez złożenie wniosku do Działu Kadr Akademii Policji w Szczytnie.

  • Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  • Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
  • Niekompletne dokumenty podlegają odrzuceniu

 

Metryczka

Data publikacji : 06.05.2024
Podmiot udostępniający informację:
Biuletyn Informacji Publicznej Akademii Policji w Szczytnie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Anna Mikołajewska
Osoba udostępniająca informację:
kom. dr inż. Monika Hejduk DŁiOI
do góry